mandag 5. mars 2012

Loppisfangst

Så var det atter en ny uke! Tiden flyr og det går definitivt mot vår og utesysler etter hvert GLEDER meg til å begynne å forme hagen vår (igjen). Det ser ikke vakkert ut akkurat nå med fyllmasse og manko på både gressplen og blomsterbed men det kommer, det kommer...

I mens får jeg vise frem litt av mine seneste "loppis"funn :-)

Først ut er 3 små glasskupler...

De er til lysestaker man vil sette te-lys i. Smart ikke sant?

 
2 gamle lampetter med flott dekor ble også med hjem

De må bygges litt om før de kommer i bruk

og så må jeg finne passende lampeskjermer
Tenkte disse skal få komme opp i stua etter hvert

Nå må jeg bare i vei på Dag's Marked her i byen og få tak
i hvit dekorsand til å fylle opp i glasskuplene så telysene står stødig
Men først skal det males et toppstrøk på det flotte salongbordet jeg holder på med

Søylene og understellet er klart

Men toppen trenger et par strøk for at jeg skal si meg fornøyd med resultatet :-)

Ønsker alle mine lesere en riktig flott uke!


Klem Tone



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar